Benvenuti à stu situ web!

Perchè i faldi di pallet sò usati principalmente in Costco?

Gonne palletsò strumenti di publicità ragiunate stampendu l'infurmazioni di u produttu

Ancu se l'affari di e-commerce hè cresciutu in certe categurie di prudutti, i magazzini di club cum'è Costco è Sam's Club anu battutu a tendenza discendente affrontata da altri rivenditori.Strumenti di visualizazione cum'è faldi di pallet sò stati utilizati principalmente per aumentà a vendita.

I grossisti si basanu nantu à l'appartenenza è ponu cumprà merchenzie in quantità grossa, è ancu i millennials anu unitu à sta tendenza.Ancu s'è u numeru di viaghji à a tenda hè diminuitu, u putere di compra di ogni viaghju hè aumentatu.

Questu significa chì a preparazione per a vendita creendu display attraenti per attruverà i clienti hè più impurtante chè mai.A scunfitta di i cuncurrenti per mezu di schermi di vendita persunalizati hè un fattore chjave per ottene i scopi di vendita.

Sconti all'ingrossu Us Costco Display standard di pallet in cartone cù 2 lati per snack multinutrizionale per i zitelli

Cosa hè una falda di pallet?

Pallet Skirt o Pallet Wrap hè un strumentu di visualizazione di u puntu di compra generalmente utilizatu per prumove e merchenzie.U so designu hè generalmente custituitu da quattru pannelli grandi cunnessi à a parte inferiore di a mostra di a tavula cum'è un tavulu di publicità per infurmazione preziosa di u produttu.Quessi sò tutti ottimi modi per catturà l'ochji di i clienti à i vostri prudutti è fà chì a vostra vitrina di pallet pare più attraente.

Sconti all'ingrossu Us Costco Display standard di pallet in cartone cù 2 lati per snack multinutrizionale per i zitelli

4 Vantaggi di u Club Store Pallet faldes

Utilizà u metudu di visualizazione ghjustu per i vostri prudutti pò attruverà i clienti in un modu estremamente impactante.Per quessa, questu significa chì a scelta di u tippu ghjustu di display di cartone hè assai critica per u successu di u vostru prughjettu.

Pallet Skirts permette a vostra visualizazione generale più attraente, aghjunghje più infurmazione preziosa è furnisce più spaziu per u vostru disignu.

1. Educazione di u produttu

Pallet Skirts uttene l'uppurtunità di educà i vostri clienti cù informazioni currette è mirate è avvicinassi à u display.U più grande valore chì portanu hè una grande zona chì mostra gràfiche d'alta risoluzione è infurmazioni mirate per i clienti.

Dunque, per piacè cunsiderà ciò chì l'infurmazioni chjave è l'opera d'arte ponu esse incluse in u disignu di i grafici.

2. Disposizione strategica

Sceglie u locu di a vostra visualizazione attuale.Truvate a megliu zona di trafficu chì cunforma cù e linee appruvate di Costco.Per vede infurmazione preziosa nantu à a parte bassa di a visualizazione, deve esse in un locu visibile.

3. Prutezzione di u produttu

Avà cunsideremu u trasportu di u vostru pruduttu.Aghjunghjendu una falda di pallet, aghjunghje una capa extra di prutezzione ondulata.Questu aiuta à minimizzà i danni di u produttu durante u trasportu.

efficienza 4.Delivery

Ancu s'è una grande visualizazione hè a chjave, ùn pudete micca scurdà di cose cum'è magazzinu è cumplimentu.Avete bisognu di un pianu per fà, imballà è mandà à u retailer.Hè per quessa chì furnimu suluzioni di consegna, cumprese imballaggi di cuntrattu, scatuli di spedizione è forniture di imballaggio.

U più downtime aduprate a visualizazione, menu soldi fate.Aduprendu faldi di pallet, pò aiutà u persunale à identificà facilmente i vostri prudutti di pallet è li move in a catena di supply.

Sconti all'ingrossu Us Costco Display standard di pallet in cartone cù 2 lati per snack multinutrizionale per i zitelli

Ogni venditore hà e so linee guida chì i venditori anu da seguità, ma ci sò ancu qualchi cunsiglii chì pudete pensà durante u prucessu di cuncepimentu di faldi di pallet.

Ci hè 3 cunsiglii chì pudete cunsiderà.

1. Pigliate u locu in cunsiderà u disignu

Fighjate intornu à l'ambienti chì a vostra visualizazione localizzarà, sceglite i culori di cuntratti pò esse assicuratevi chì a vostra visualizazione hè visibile da i clienti.

2. Mantene cuncisu è chjaru

Mantene l'infurmazioni di u produttu sò cuncisi è chjaru, cusì chì i clienti ponu facilmente leghje è uttene azzioni.

3. Assicuratevi di cuntà a vostra storia di marca in brevi

Dà una breve descrizzione di a vostra marca permetterà à i clienti una cunniscenza prufonda prima di ottene u vostru pruduttu.


Tempu di Postu: 07-Jan-2022