Benvenuti à stu situ web!

Perchè u POS Display hè una vendita assai calda prima di Natale è Capodanno?

A visualizazione POS esiste cum'è u so altu valore ecunomicu, è hà l'effettu di attrae i clienti è prumove i prudutti per ogni locu cummerciale.À u listessu tempu, hà ancu l'effettu di migliurà l'imaghjini di u produttu è a reputazione corporativa per l'imprese.

 9ad5447365dbea377d1c08de99c65e70

A visualizazione di cartone hè assai calda di vendita prima di Natale è New Year Holiday, principalmente per i seguenti motivi:

1. Notificazione di novu pruduttu

U novu pruduttu hè generalmente lanciatu prima di a stagione di vacanze.A maiò parte di a visualizazione POS appartene à l'annunziu annunziu di novi prudutti.Quandu i novi prudutti sò in vendita, l'usu di a visualizazione POS in i lochi di vendita per l'attività promozionale in cungiunzione cù altri media di publicità pò attirà l'attenzione di i cunsumatori è stimulà u so desideriu di cumprà.

2. Attrae i clienti in a tenda

In a compra attuale, dui terzi di e persone facenu decisioni di compra nantu à una basa ad hoc.Ovviamente, e vendite di vendita di vendita sò direttamente proporzionali à u trafficu di i clienti.Dunque, u primu passu in a prumuzione di a visualizazione POS hè di attruverà a ghjente in a tenda.

3. Attrae i clienti à piantà

Cumu attruverà l'attenzione di i clienti à i prudutti è suscitanu interessu?A visualizazione POS pò attirà l'attenzione di i clienti in virtù di i so mudelli novi, culori brillanti è idee uniche, in modu chì ponu piantà è stà è pruduce prudutti in publicità.interessu.Un display POS ingegnoso è accattivante pò spessu ottene risultati inaspettati.Inoltre, a publicità in diretta in a tenda, cum'è l'operazione in situ, i campioni di prova, è a degustazione libera, ponu ancu suscitarà assai l'interessu di i clienti è induce a motivazione di compra.

4. Prumove a compra finali

Ispirà i clienti à cumprà hè a funzione core di a visualizazione POS.Per questu scopu, duvemu capisce e preoccupazioni è eccitazione di u cliente.In fattu, u travagliu di incitazione precedente hè a basa per urge à i clienti per fà una compra finale.A decisione di compra di u cliente hè un prucessu.Sempre chì u travagliu di prumuzione in u prucessu hè fattu abbastanza, u risultatu sarà naturalmente.

5. Sustituisce u venditore

I display POS anu a reputazione di "venditore silenziosu" è "venditore più leale".Scaffali di carta, scaffali di carta è racks di carta sò spessu usati in i supermercati, è i supermercati sò metudi di compra opcional.In i supermercati, quandu i cunsumatori sò affruntati cù parechji prudutti è ùn anu micca manera di principià, sò posti intornu à i prudutti.I display POS furniscenu à i cunsumatori l'infurmazioni nantu à u produttu in modu fedele è cuntinuu, è ghjucanu un rolu in attruverà i cunsumatori è prumove a so determinazione di compra.

6. Crea un ambiente di vendita

I culori forti, belli mudelli, forme prominenti, azzioni umoristiche, lingua di publicità precisa è vivace di display POS ponu creà una forte atmosfera di vendita, attrae l'attenzione di i cunsumatori, è facenu pruduce l'impulse Buy.

7. Improve l'imagine corporativa

I display POS, cum'è l'altri publicità, ponu ghjucà un rolu à stabilisce è rinfurzà l'immagine corporativa in l'ambiente di vendita, mantenendu cusì una bona relazione cù i cunsumatori. I display POS sò una parte impurtante di l'identità visuale corporativa.L'imprese di vendita ponu fà loghi di magazzini, caratteri standard, culori standard, mudelli d'imaghjini corporativi, slogans promozionali, slogans, etc. in diverse forme di display POS per creà una maghjina corporativa distintiva.

8. Promozione di vacanze

I display POS sò un mezzu impurtante per cooperà cù promozioni di vacanze.In diversi festivali tradiziunali è muderni, i display POS ponu creà una atmosfera allegra.I display POS anu cuntribuitu à a stagione di vendita di vacanze.

9. Enhance l'imaghjini è u valore di i prudutti venduti

I display POS sò principarmenti usati per a prumuzione di i prudutti di i clienti, a prumuzione di novi prudutti, rinfurzà l'imaghjini è u valore di u mercatu di i prudutti di i clienti, è cusì portanu più profitti è benefici à i clienti.


Tempu di Postu: Dec-16-2021