Benvenuti à stu situ web!

Qualessu tipu di pruduttu pò utilizà a mostra di pallet per a prumuzione in u centru cummerciale?

In generale, Paper Pallet Display si riferisce à a visualizazione di u produttu furmatu da i prudutti di u supermercatu, à volte un pruduttu di una sola marca hè mostratu, à volte hè una cumminazione di parechje cullezzione di marche.Si pò esse piazzatu nant'à un pallet, o i prudutti scatula-tipu pò esse stack direttamente nantu à a terra.Pallet Display generalmente richiede à u fornitore di pagà una certa tarifa à u supermercatu per dumandà.Per un locu megliu in Pallet Display, i fornitori anu ancu bisognu di passà una cumpetizione feroce è pagà un prezzu più altu per ottene.Di sicuru, ùn sarete micca delusi di pagà u costu più altu postu chì l'attività di promozione pò purtà un grande feedback per voi.

Heineken Beer Espositore di pallet pienu promozionale per a stagione di vacanze di Natale

L'area di i centri commerciali hè assai limitata è preziosa.Ogni Pallet Display occupa un spaziu relativamente grande.Per i centri commerciali, hè necessariu di creà u più benefiziu pussibule in questa zona.Per i clienti, Pallet Display chì mostra commodities di solitu furnisce à i clienti un missaghju forte, per quessa hè assai impurtante per i supermercati di sceglie bè i prudutti bè.Parechji fornituri di prudutti piacenu fà una grande prumuzione per a so commoditis in a Big Season di Natale.U Pallet Display pò esse operabile in un certu sensu.

Ci sò parechji tippi di merchenzie adattati per a Promozione di Display Pallet:

1. Per diferenze da i cuncurrenti, attruisce i clienti è aumentanu a vendita, i centri cummerciali piglianu l'iniziativa di dà prufitti, ottenendu cusì un vantaghju di prezzu più bassu cà i cuncurrenti vicini.

2. I fornitori piglianu l'iniziativa di realizà l'aghjustamenti di u prezzu promozionale per prumove a vendita di i so prudutti.Tali riduzioni di prezzu pò esse realizatu à u stessu tempu cù u mercatu circundante.

3. I prudutti speciali in questu centru cummerciale, cum'è i prudutti di marca privata

4. I prudutti di novu introduttu, chì sò appositamente affissati in pile per a prumuzione di novi prudutti.

5. Per prumove a vendita, u fornitore hè dispostu à abbunà à a tarifa di calze per ottene u dirittu di visualizazione di una certa calza.

6. Fate prudutti promozionali per un tempu limitatu è una vendita limitata.

7. Sicondu a situazione di vendita attuale, u dipartimentu crede chì l'aghjustà à Pallet Display pò aumentà assai a vendita di merchenzie.

8. I prudutti di staggione cù un grande volume di vendita.I prudutti di stagione tendenu à avè un voluminu di vendita relativamente grande, è à u stessu tempu, a visualizazione in u centru cummerciale risponde à i bisogni cambianti di e stagioni.

E categurie sopra sò prudutti chì pensemu chì ponu esse promossi utilizendu a Soluzione di Promozione di Pallet Display.Se u vostru pruduttu hè trà elli, pudete pruvà à cuntattà Raymin Display per aiutà à persunalizà u vostru pianu di visualizazione di stack.Saremu felici di emette un rendering per a vostra riferenza prima di passà.

Lay's Potota Chips Tube Display Pallet in forma d'arburu di Natale

Raymin Display hà una ricca sperienza in u disignu di Pallet Display per Walmart, Sam's club, Costco, Big W, Target è CVS, è hè familiarizatu cù i requisiti specifichi di u disignu di Pallet Display di questi supermercati, cum'è dimensione, stile, esigenza di stampa è standard di imballaggio etc.. Se i vostri prudutti anu bisognu à esse affissati in questi centri commerciali, benvenuti à cuntattateci per persunalizà Pallet Display.


Tempu di pubblicazione: 22-dic-2021