Benvenuti à stu situ web!

Cose chì avemu bisognu di cunsiderà prima di cuncepisce un display di cartone

 

Chì stilu di una visualizazione vi interessa?

A. Pallet Display

I display di pallet sò una opzione di merchandising pronta à vende chì spessu ghjunghjenu in l'ambienti di vendita senza avè bisognu di unpacking o set-up speciale. Creanu una grande opportunità di cartellone chì attrae naturalmente u cunsumadore.

Questi display pallet persunalizati sò utili per allughjà grandi gruppi o famiglie di prudutti tutti in un locu.Spessu un pallet display presenta imballaggi è una categuria intera, cum'è mostra in u premiatu display Logitech Mountain in a stampa in a galeria à destra.Da i display di imballaggi in cartone à altri disinni persunalizati, i nostri display pallet sò opportunità di marketing perfette per a vostra marca.

Inoltre, un display di pallet ben cuncepitu pò creà una opportunità d'acquistu à 360 ° cum'è dimustratu in u display di pallet Keurig Machine and Accessory Pod mostratu quì.

I display di pallet sò un modu efficaci per spedite una grande quantità di pruduttu è sò sempre pensati per maximizà u trasportu per rimorca.

H2a4ab2f2fea24e3ab17b154a9149e072p

B. Display di pavimentu

Un Display Floor hè fantastico per presentà u vostru pruduttu, o per avè una impronta in u corridoiu in u retail per aumentà a cuscenza di a marca.È hè cruciale chì avete una visualizazione chì ùn solu si distingue, ma hè un sonu strutturale per sopravvive à l'alimentazione, u dipartimentu o u magazinu.

Aiutemu à aghjurnà e marche da pianura à premium cù i nostri display di pavimentu stampati digitale persunalizati.Un Floorstand hè una mostra di vendita à u puntu di compra - o POP Display - utilizata per prumove è vende prudutti.

Cute Bottiglie d'acqua d'estate Eco Friendly Cartone Display Stand Unità in 4 livelli

C. Counter Top Display

Una mostra di mostra hè una presentazione impressiunanti nantu à un cuntatore, di solitu cù articuli più chjuchi chì sò venduti cum'è compra impulse.

Scatola di Display PDQ à dui livelli cù ganci per schermi di telefuninu

D. Side Wing Display

I display di l'ala di putenza sò ancu cunnisciuti cum'è display di sidekick o di gravità.Sò un tipu unicu di puntu di compra o POPvisualizazionechì pudete appiccà o appiccà à i scaffali di u magazinu.

3 Tier Walmart Sidekick POS Dipslay per Covergirl Outlast All-Day Stay Fabulous 3 in 1 Foundation

E. Standee

Un standee hè un grande display di publicità autoportante.Spessu usatu per prumove filmi, prudutti o avvenimenti, o sempre più per publicità in u puntu di vendita.Standees populari sò spessu pruduciuti in a forma di una figura cut-out di vita di un caratteru o una mascotte.Hè ghjustu dì chì i standees sò una mostra permanente chì hè tagliata in una dimensione o forma unica per aghjunghje interessu dimensionale è attirà l'attenzione.Standees persunalizati furniscenu ricordi visuali di i temi di prumuzione è spessu servenu cum'è un sfondate di foto o sfondate per stazioni selfie chì aumenta ulteriormente l'ingaghjamentu di a marca.

MM-Christmas-Tree-Chocolate-Display-unità

Avete una visualizazione specifica in mente?Sì cusì, avete ritratti o un sketch chì pudete mandà à noi?

Chì pruduttu (s) seranu in a visualizazione?Hè ideale s'ellu avemu mostre di u pruduttu per travaglià.

Chì sò e dimensioni per ogni pruduttu chì serà in a visualizazione?

Chì ghjè u pesu individuale per ogni pruduttu?

Chì quantità avete bisognu in a visualizazione?

Chì ghjè u valore di vendita di u pruduttu in a visualizazione?

Chì quantità di display avete bisognu?

In quali rivenditori o in quale ambiente di vendita serà utilizatu a visualizazione?

Avete e guida di visualizazione da ogni rivenditore?Avete limiti di dimensione?

Fornite l'opera d'arte, o l'avemu criendu per voi?

Avete una preferenza per a stampa?

Stampa diretta (colla o stampa flexo)
Etichetta Litho

Serete persunalizà tuttu o parte di a visualizazione?Diteci e vostre idee è andemusfruttà u vostru mercatu.


Tempu di Postu: Apr-15-2022