Benvenuti à stu situ web!

L'utilizazione larga di PDQ impilabile nantu à e necessità quotidiane

U Stacakable Pretty Darn Quick (PDQ) vene generalmente pre-caricatu cù u produttu è pò esse facilmente pusatu nantu à un scaffale, un capu, o in un altru display.Stackable PDQ pò esse truvata in Supermercati, Grocery è Hardware per furnisce una alta visibilità di un pruduttu è prumove a compra di impulse.Stackable Tray PDQ Display pò ancu esse impilable cum'è mostra di pallet.Cum'è u principale cumpunente di visualizazione di u supermercatu,PDQ impilabileghjoca un rolu insustituibile in a visualizazione di u produttu di l'alimentariu, u vestitu, l'alloghju è u trasportu, perchè hà i seguenti vantaghji.
1. A struttura PDQ hè simplice è faciule d'assemblea.Per i fornituri di prudutti, ponu risparmià assai tempu in l'assemblea di i prudutti.Per quessa, hè più populari cù i fornituri di prudutti. Pudemu persunalizà i divisori interni basatu nantu à u pacchettu di u produttu, per assicurà chì u pruduttu pò stà bè in u PDQ.

07
2. UStacakble PDQssò indipindenti indipindenti, ma ponu esse stacked unu nantu à l'altru, a struttura hè ferma, è a prestazione portante hè bona.Quandu i prudutti nantu à un PDQ sò venduti, u PDQ viotu pò esse sguassatu per separatamente è poi mette nantu à l'altri, chì ponu migliurà l'utilizazione di u spaziu supermercatu.U persunale di u supermercatu pò decide cumu cunghjuntà elli per fà una bona vista.

16
3. UPDQ impilabiliserà generalmente persunalizatu secondu u numeru di prudutti posti, a dimensione hè ghjustu per mette stu pruduttu è tante quantità, l'altezza hè ancu determinata da a dimensione di u produttu, è PDQ pò ancu esse usatu cum'è una scatula di spedizione per prutege u pruduttu. durante u trasportu per ùn esse dannatu.

10
4. UPDQ impilabiliponu esse disassemblati l'una di l'altru senza affettà a prestazione portante, chì permette à i supermercati di mette in modu flessibile i prudutti in vendita.Ùn importa micca u tipu di pacchettu è quanti prudutti deve esse affissatu, pudemu sempre truvà una bona suluzione di visualizazione per adattà i prudutti.

26

Ùn importa ciò chì u vostru pruduttu hè, shampoo, cusmeticu, rasatura o patatine fritte, tutti ponu aduprà vassoi di cartone PDQ cum'è una soluzione di mostra o pacchettu.Venite à verificà cun noi è vede ciò chì pudemu fà per i vostri prudutti.U più impurtante hè, duvemu avè a vostra mostra di u pacchettu di u produttu per fà tuttu currettu.

 

 


Tempu di Postu: Aug-06-2021