Benvenuti à stu situ web!

L'usu magicu di a fibbia scorrevule nantu à i supporti di mostra di cartone

Hè stata 10 anni da quandu aghju intrutu in l'industria di a visualizazione di carta di vendita di carta in 2011. In questi 10 anni, l'industria pop display customizata di China hà realizatu assai innovazioni tecnologiche.A struttura hà cambiatu da cumplessu à simplice, u stilu hà cambiatu da unicu à riccu, è u materiale hà cambiatu da u cartone ondulatu à u tavulu KT, i picculi pezzi utilizati nantu à u stand di mostra sò da nunda à qualcosa.Oghje avemu da discutiri a funzione magica di a piccula parte di u slider plasticu nantu à a mostra.
Prima di tuttu, seguite a stampa sottu per sapè ciò chì hè una fibbia sliding.

src=http___i04.c.aliimg.com_img_ibank_2012_083_286_727682380_1265056013.jpg&refer=http___i04.c.aliimg

Comu pudete vede da a stampa sopra, a fibbia scorrevule hè custituita da dui parti, unu hè i clips è l'altru hè a fibbia scorrevule.I clips sò stallati nantu à dui lati di u scaffale di u rack di visualizazione, è e fibbie scorrevule sò stallate in u latu internu di i dui pannelli laterali di u rack di visualizazione, chì currisponde à a pusizione di a fibbia nantu à ogni scaffale di visualizazione.
Quandu si usanu fibbie scorrevule, avemu bisognu di avè tutti i scaffali di u rack di visualizazione incollati è fissati bè nantu à u pannellu posteriore di u rack di visualizazione. i lati in e fibbie installate da i dui lati di u rack di visualizazione. L'effettu assemblatu hè u seguitu:

pop-up-carton-display-1
Qualchidunu pò esse preoccupatu, u stand di visualizazione serà abbastanza forte solu cunfidendu à a fibbia scorrevule?Pò sopportà un pesu più pesu?Sottu picute hè a risposta.

display-carton-facile-di-assemblaggio-1
Pò esse vistu chì stu rack di mostra sò pieni di buttigli di Coco Cola o Tins, è a bevanda hè relativamente pisanti, cusì pudemu avè una risposta definita à e preoccupazioni nantu à a fermezza di u rack di visualizazione precedente.

Di sicuru, certi clienti sò sempre più preoccupati per se u rack di visualizazione serà sfracicatu se un ughjettu cusì pesante hè postu per un bellu pezzu.Per questu scopu, avemu altre suluzioni, chì hè di aghjunghje pipi di ferru sottu à ogni capa di scatuli.Sicondu u pesu di i prudutti posti nantu à ogni strata, pudemu sceglie di aghjunghje unu o dui tubi di ferru per aiutà à sustene u pesu di u produttu.
Scaffale di presentazione in stile fibbia scorrevulesò assai populari cù i clienti oghje perchè sò faciuli à assemble è risparmià tempu.

 

 

 


Tempu di Postu: Jul-14-2021