Benvenuti à stu situ web!

Raymin Display offre trè "Metudi di imballaggio è spedizione di mostra" cumuni.

In quantu à u metudu di spedizione di a visualizazione di cartone, parechji clienti anu difficultà à fà a so mente nantu à a scelta di i metudi di spedizione.Oghje vulemu dà un brevi nantu à cumu sceglie u megliu modu di spedizione nantu à i bisogni di i clienti.

01 Spedizione di pacchettu flat

A spedizione imballata pianu significa chì tuttu u rack di visualizazione hè imballatu pianu.Questu generalmente richiede chì i display sò assai faciuli d'assemble.Puderemu strutturi simplici per chì a maiò parte di a ghjente pò custruisce da sè stessu.Normalmente tU display hè cuncepitu cum'è un scaffale ordinariu, chì pò esse divisu in trè parti.Sò ① a carta superiore di a testa, ② a scaffale di u corpu, è ③ a basa di fondu.A visualizazione di cartone cù stu tipu di struttura di solitu adopta un metudu di spedizione cumpletamente pianu, è ogni parte hè appiattata è imballata separatamente.

I vantaghji sò: imballaggio flat, ùn occupa micca spaziu, pocu voluminu, è bassi costi di trasportu.

02 Spedizione semi assemblata

Spedizione semi-assemblata: significa chì u rack di visualizazione hè parzialmente assemblatu è parzialmente imballatu.U cliente di solitu sceglie questa opzione quandu u corpu di visualizazione pò esse assemblatu individualmente è i prudutti ponu esse riparati assai bè, cusì u persunale di a tenda hè solu bisognu di mette a basa di fondu è l'intestazione superiore quandu ghjunghje à a tenda.Quessi sò faciuli fà.In questu modu u cliente pò risparmià assai tempu di assemblea è costu di travagliu relativamente, paragunatu à u metudu di spedizione 01. Inoltre, postu chì i prudutti imballati in a visualizazione, u cliente ùn hà micca bisognu di pagà un costu extra nantu à i cartoni di imballaggio di u produttu.

03 U pruduttu hè assemblatu nantu à a mostra è speditu in trè dimensioni

Spedizione assemblata: I clienti mandanu i so prudutti à u nostru magazzinu, u nostru staffu metterà tutti i prudutti di u cliente nantu à u stand di mostra pop li imballerà cù imballaggi esterni robusti, è spedite i prudutti è i rack di mostra direttamente à a tenda.
In questu metudu di spedizione, tutti i prudutti sò posti nantu à u rack di mostra è dopu spediti.Dopu avè ghjuntu à u supermercatu di destinazione, a scatula esterna pò esse direttamente aperta è messa in usu.
Hè una bona scelta per l'imprese chì vendenu internaziunale.U rack di mostra è e merchenzie sò messi in u supermercatu à u stessu tempu, chì hè assai senza preoccupazioni è risparmiu di travagliu.

04 Riassuntu

I trè metudi di imballaggio sopra sò i trè più cumuni.Ognunu hà i so vantaghji.A selezzione raghjone di i metudi di imballaggio secondu i bisogni specifichi è a struttura di u rack di visualizazione stessu pò riduce assai u costu di l'investimentu.

Tuttavia, ogni metudu di imballaggio hà i so vantaghji è svantaghji.Comparatu cù i clienti, ci sò opzioni ottimali quandu sceglite secondu a situazione attuale.I diseggiani cunsidereranu cumplettamente questi ditaglii in u disignu, è dà u pianu più economicu è applicabile.

I diseggiani di Raymin Display anu travagliatu duru per risponde à i bisogni di i clienti è cuncepianu un "frame pop-up", chì pò esse usatu direttamente senza assemblea.L'obiettivu di offre questi trè tippi di imballaggi è metudi di spedizione hè di aiutà u cliente à salvà u costu tutale per tuttu u prughjettu, in modu chì u so pruduttu pò permette un prezzu competitivu in vendita.


Tempu di Postu: Feb-21-2022