Benvenuti à stu situ web!

Cumu fà una bona scatula di imballaggio?

Una bona scatula di imballaggio è u disignu cuntinuerà à fà innovazioni è innovazioni, per risponde à e diverse esigenze di i clienti.Quandu compra un pruduttu, a scatula di imballaggio di u produttu hè spessu a prima cosa chì attrae a ghjente.Alcune cose core in u disignu di imballaggio ùn sò micca solu mostrate, allora cumu pudemu cuncepisce una scatula di imballaggio satisfacente?

I diseggiani duveranu cuntinuà à fà scopre è sfondate u fondu di a creatività per avè una bona idea.Dà u ghjocu pienu à a vostra individualità in un spaziu raghjone.Riturnà à u cuncettu di u produttu, u cuncettu di marca, u cuncettu di l'impresa, è a nostra visione per u sviluppu futuru di l'imballaggio di u produttu hè u disignu finali da capisce.L'individualità è a creatività sò assai impurtanti.Enfatimu chì u disignu deve esse capace di mostrà a nostra propria spiritualità è personalità.

https://www.paperfsdu.com/red-medical-beauty-products-quality-packaing-box-with-white-insert-product/

In u disignu di a scatula di imballaggio esterno di un pruduttu, in più di utilizà i nostri vantaghji, avemu ancu amparà à sente i suggerimenti furniti da i clienti.L'imballu deve esse basatu nantu à simplicità è effetti visuali.Hè bisognu di a cunniscenza di u designer è a cunniscenza di u pruduttu.L'imballu hè più coordinatu inseme.

https://www.paperfsdu.com/2-layer-drawer-and-clamshell-type-watch-box-with-aluminum-handle-product/

I scatuli di imballaggio ponu esse classificati per materiali, cum'è scatuli di legnu, scatuli di carta, scatuli di tela, scatuli di pelle, scatuli di ferru, scatuli acrilichi, scatuli di imballaggi ondulati, ecc. , scatuli di cioccolatu, scatuli di Pen, scatuli di imballaggi alimentari, scatuli di imballaggi di tè, etc. Avà hà evolutu in legnu, carta è altri materiali mischiati inseme per pruduce.Funzione di scatula di imballaggio: per assicurà a sicurità di u pruduttu durante u trasportu, per migliurà a qualità di u pruduttu, etc. Materiali di imballaggio principali: cartone olandese, cartone grisu, cartone di densità, acrilico, metalli, corrugated, etc. L'imballaggio di u produttu hè un impurtante impurtante. parte di u pruduttu.Ùn hè micca solu un rolu protettivu in u prucessu di trasportu, ma ancu affetta direttamente a qualità generale di u pruduttu.

 

 

 


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2021