Benvenuti à stu situ web!

Cumu persunalizà una bona Scatola Regalo di Perfume?

Fabbrica di prezzu bassu China Custom Luxury Beauty Paper Box with Magnetic Closure in Material Eco Friendly

Cù u sviluppu ecunomicu, i scambii internaziunali sò diventati più largu è più largu, i prufumi sò diventati sempre più populari in Cina, è ci sò sempre più venditori di prufumi.Cum'è un pruduttu chì prumove u gustu, prufume, in più di u gustu, u so corpu di buttiglia è scatula imballaggio persunalizazione hè ancu parti di l'espressione di u gustu, chì hè assai sfarente da altri prudutti.

I pruduttori di perfume anu digià nutatu questu, è anu investitu assai in l'imballaggi di perfume.Borch hà ancu ricivutu assai ordini ligati à a persunalizazione di scatuli di imballaggio di prufume.

Allora oghje l'editore di Borch parlerà di cumu cuncepemu scatuli di imballaggio di prufume di alta gamma?

Prima di tuttu, cunzidira l'odore di u perfume.In generale, l'imballa deve cuncorda cù u gustu.Per esempiu, s'ellu hè una fragranza di rosula, allura l'imballu utilizerà basu u culore di rosula, cusì chì l'imballaggio è u gustu avarà u listessu effettu, è a ghjente ricunnosce più stu pruduttu.

Allora avete da cunsiderà a forma è a dimensione di a buttiglia di perfume.In generale, a scatula di imballaggio ordinariu sceglie cube o cuboide, ma basatu annantu à u scopu di aiutà l'imprese aumentà e vendite, a scatula di imballaggio persunalizata di a fabbrica di imballaggio averà diverse forme, per esempiu, ci sarà una scatula di imballaggio chì si adatta à a buttiglia. un tali scatula imballaggio farà u prufume più prominente, è a ghjente serà riluttante à scaccià a scatula dopu à cumprà u prufume, cusì chì i parenti è l'amichi chì venenu a vedanu ancu, è ottene l'effettu di publicità secundaria.

Certi fabbriche di imballaggio anu ancu disinni in forma di cuntrastu, cum'è scatuli di imballaggio circulari, chì formanu un grande cuntrastu cù a buttiglia in forma quadrata di l'internu.

In quantu à u culore è u mudellu di a scatula di imballaggio, prestemu più attenzione à a storia di a marca è mostrarà più di a cultura di a marca.

Differenti da altre scatuli di imballaggio di u produttu, faremu ancu attente à u disignu internu di a scatula di imballaggio di prufume.In generale, l'internu di a scatula di imballaggio di u pruduttu per a cura di a pelle hè un cartone biancu ordinariu, chì hè solu utilizatu per a prutezzione per impedisce a buttiglia di rompe, ma per l'internu di u prufume, avemu da Designing una storia di cori à cori rende u perfume. più caldu è seducente.Perchè u perfume ùn hè micca un pruduttu di cunsumu rapidu, in fondu dura assai tempu in una piccula buttiglia, è parechji Cinesi cumprà perfume per ùn bluccà l'odore di u corpu, è ùn hè micca necessariu.In Cina, u perfume pò esse cunsideratu cum'è un lussu civile, cusì avemu bisognu di più.Prestate attenzione à i dettagli, lasciate chì ogni locu palesa u so high-end, revela a so unicità, solu l'unicità pò migliurà a probabilità di lascià u perfume esse purtatu in casa da i cunsumatori.Per quessa, a manera di vende u perfume hè di persunalizà a scatula di imballaggio è cuncepisce una scatula di imballaggio unica è di gustu.

Cum'è u nome suggerisce, a scatula di perfume hè l'embiu esterno di u perfume, chì prutege u vinu russu per facilità u trasportu è u almacenamentu, è à u stessu tempu, hè favurèvule à a vendita di perfume da un certu angulu.

Scatola di pelle

A maiò parte di i scatuli di coghju di u prufume sò fatti di PU, PVC è altre pelle artificiale.L'embiu di pelle hè più adattatu per e caratteristiche di a scatula di perfume.Da a quantità, pò esse divisu in scatuli singuli o multiplici.
Inoltre, a scatula di pelle di profumu hè più vantaghjiosa di l'altri scatuli di imballaggio in termini di rendiment di costu.Per una banda, pò riflette a qualità nobili è eleganti di u perfume, è da l'altra banda, hà un grande vantaghju in u prezzu.

Scatola di cartone

U cartone di perfume hè una scatula di imballaggio di prufume relativamente cumuna, utilizata principalmente per l'imballaggio di prufume di fascia bassa.
In cunfrontu cù l'altri scatuli di imballaggio, u cartone hà un grande vantaghju di prezzu in quantu à a produzzione è a materia prima, è hè favuritu da certi prudutti low-end.

Scatola di latta

Alcune grandi marche utilizanu scatuli di ferru cum'è imballaggio per scatuli di prufume.A scatula di prufume di ferru hà un costu di produzzione più altu è una qualità più altu ch'è l'altri tipi di scatuli di imballaggio di prufume.In ogni casu, a scatula di ferru dà à e persone un sensu pragmaticu, atmosfericu è stabile, è hè principalmente utilizata in l'imballazione di scatuli di prufumi di l'omi.


Tempu di post: 18-ghjugnu-2021