Benvenuti à stu situ web!

Chì sò i vantaghji di utilizà stand di carta per i cosmetichi?

L'industria di i cosmetichi hà ancu cuminciatu à utilizà stand di carta cum'è strumentu per u marketing di display terminale, allora chì sò i vantaghji di l'usu di stand di carta per i cosmetichi?Lasciami dì solu uni pochi di punti:

1. Prutezzione verde è ambientale: Racks di carta di carta risponde à i bisogni di l'urganisazioni internaziunali di prutezzione di l'ambiente è sò prudutti verdi è ecologichi.I rack di carta scartata ponu esse riciclati è riutilizzati dissolvendu a polpa.Questa hè una tendenza internaziunale, l'importazione è l'esportazione sò esentate da l'ispezione, è e prucedure sò simplificate.I Cosmetici perseguenu ancu a prutezzione di l'ambiente verde.U cuncettu di coesistenza armoniosa trà l'omu è a natura, cusì l'usu di rack di carta per i cosmetichi cunforma à i bisogni di u sviluppu di i tempi.

4. Publicità: I rack di carta di mostra anu valore di publicità.Sè u marketing era un arte di lingua !Allora utilizate i media per sparghje l'infurmazioni, questu hè l'arti visuale !U mediu più intuitivu per trasmette infurmazione visuale à i cunsumatori hè l'uttellu di publicità POP - paper display stand.Nantu à a superficia di u stand di carta, pudete cuncepisce copywriting è slogans chì scontranu a personalità di i cosmetichi.A stampa nantu à u stand di carta pare squisita, mette in risaltu l'incantu di i cusmetichi, è attrae api è farfalle, vale à dì, benefici di publicità POP.A publicità di u stand di carta pò creà una marca di l'impresa di cusmetichi à u terminal, migliurà l'imaghjini corporativi è creanu vendite elevate.

2. Alta qualità è prezzu bassu: Paragunatu cù racks di mostra di metalli simili, racks di mostra in legnu, è racks di plexiglas, u valore di racks di carta hè u listessu o megliu, è pò esse usatu in cunjunzione cù altri materiali., ma u prezzu hè assai più bassu di i prudutti di materiali simili.

5. Rapidu è còmuda: Quandu i cusmetichi anu bisognu à esse affissatu à u terminal, trà l'equipaggiu di visualizazione simili, u stand di carta hè u più chjucu è più ligeru, è pò esse disassemblatu è plegatu.Un inseme cumpletu di supporti di carta pò esse imballatu in a listessa scatula per assicurà chì a tenda hè faciule d'installà.In termini di trasportu, hà un vantaghju senza pari.U stand di carta hè imballatu in un armadiu standard cù una scatula di cartone, chì pò maximizà l'usu di u spaziu, ùn pruvucarà micca u spaziu spaziu, risparmià i costi di logistica, è riduce l'impattu di i cosmetichi causati da irregularità.U dannu assicura l'integrità è l'estetica di ogni pruduttu, per ùn dì micca u almacenamentu, deve esse piazzatu è faciule di spustà.

3. Personalità flexible: cum'è a tendenza di i cusmetichi hè aghjurnata, l'arnesi per carricà sò ancu aghjurnati.Allora a flessibilità è e caratteristiche individuali di u stand di carta pò esse adattate secondu u pruduttu, cù una carica flessibile sempre cambiante è una collocazione ingegnosa.Hè ancu pussibule di sviluppà puzziche è creà novi stili di cusmetichi sottu u permessu di a tecnulugia, cù una forte libertà.


Tempu di Postu: Dec-21-2022