Benvenuti à stu situ web!

Poca cunniscenza di u stand di carta

Cum'è strumentu di marketing,espositori di carta(stands di mostra di carta) sviluppatu cù publicità POP.Havi i vantaghji di a prutezzione di l'ambiente verde, u trasportu convenientu è l'assemblea rapida.Pò esse piazzatu in u locu di vendita è pò ghjucà u rolu di mostra merchenzie, trasmette infurmazioni è prumove a vendita.

Introduzione di u produttu: L'usu diespositori di carta(espositori di carta) era prevalenti in Europa è in i Stati Uniti in i primi tempi, è i scaffali di carta belli stampati (stands di carta) sò diventati assai cumuni à l'esteru, è sò largamente usati in l'alimentariu, i chimichi di ogni ghjornu, l'apparecchi di casa, l'elettronica, i vestiti. , etc industria.Parechje cumpagnie di imballaggio in Europa è in i Stati Uniti crèdenu ancu chì a produzzione di scaffali di carta (stands di carta) pò migliurà u livellu tecnicu di l'imprese è a capacità di vendita di l'imprese.In Auropa è i Stati Uniti, i scaffali di carta (stands di carta) sò un pruduttu cù un valore aghjuntu assai altu, è sò usati da parechji utilizatori è fabricatori.

Avà certi clienti di marca anu utilizatu scaffali di carta (espositori di carta) cum'è articuli promozionali regularmente in u sistema, (cum'è Walmart, HP, Hello Kitty, etc.), sia per u lanciu di novu produttu, sia per a promozione di vacanze, è hà ottinutu boni risultati, Hè assai utile per rinfurzà l'imaghjini di a marca in a tenda, crea una atmosfera festiva è cresce a vendita.

Features:

In cunfrontu cù i rack di mostra tradiziunali, i scaffali è i scaffali di visualizazione, i rack di carta, i scaffali di carta è i rack di carta anu ancu e seguenti caratteristiche è funzioni:

1. L'apparizione di ustand di mostra di cartapò esse stampatu in culore, chì hè un eccellente trasportatore di publicità;

2. I stands di carta sò tutti (o principarmenti) fatti di carta di stampa è di cartone d'alta durezza, chì sò abbastanza per portà prudutti promozionali è risponde à esigenze strette di prutezzione ambientale;

3. Hè adattatu per diverse attività promozionali à grande scala, magazzini, centri commerciali, esibizioni, etc. U mudellu, u culore è a forma pò esse liberamente è innovativamente cuncepitu, è l'effettu di publicità hè eccellente;

4. U pesu ligeru, pò esse appiattitu è ​​impilatu, risparmià i costi di trasportu è logistica, è pò esse usatu ripetutamente;

5. Hè ecunomica è estremamente pratica.Dopu chì u vinditore hà finitu di usà, s'ellu hè migliuratu à causa di fatturi cum'è l'aspettu di u produttu è u mudellu, hè cunvenutu à dispunì in u dipartimentu di riciclamentu.

6. Diversi materiali di carta ponu esse selezziunati secondu i bisogni di i clienti è i trasportatori, è ponu esse cumminati cù altri materiali (metallu, legnu, plastica, etc.) per furmà una struttura mista.U puntu di vendita hè sballatu è vendutu, salvendu u costu di stacking ripetutu è imballaggio.

Scaffali di carta, scaffali di carta, è scaffali di mostra di carta anu un altu valore ecunomicu, è anu a funzione di attirà i clienti è di prumove i prudutti per ogni locu cummerciale.À u listessu tempu, hà ancu l'effettu di migliurà l'imaghjini di u pruduttu è a reputazione di a cumpagnia.


Tempu di post: 25-oct-2022